TOBB - Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği

TOBB Kalite Ekibi “Müşteri Memnuniyeti” Eğitimi Aldı


03.06.2014 / Ankara



İç Tetkikçiler ve Birim Kalite Sorumlularından oluşan 45 kişilik TOBB Kalite Ekibine yönelik kalite eğitimleri kapsamında, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi eğitimi verildi. ​

Eğitim programı süresince müşteri memnuniyeti ve müşteri şikayetlerinin değerlendirilmesi yönetim sisteminin kurulması ve uygulanması konularında temel bilgiler paylaşıldı.  

 

Müşteri odaklı yönetim anlayışını benimsemiş kurumların güncel uygulama örneklerine yer verildi. 

 

Kalite Yönetim Sistemi eğitimlerine yıl boyunca “ISO 27001 Bilgi Yönetim Sistemi”, “Süreçlerin Yönetimi, Etkileşimi ve İyileştirme Teknikleri”,  “Değişim ve Sürekli İyileştirme (KAIZEN)”, “TS EN ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi”, “Problem Çözme Teknikleri” ve  “İstatistiksel Proses Kontrol” konularıyla TOBB eğitim salonlarında devam edilecek.





Adınız Soyadınız
E-Posta Adresiniz
Kullanıcının E-Posta Adresi
Gönderenin Notu
Mesajınız Gönderilmiştir
İlginiz için teşekkür ederiz
ARAMA