TOBB - Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimi gerçekleşti


04.03.2019 / Ankara



Oda/Borsa Akreditasyon Sistemi çalışmaları kapsamında düzenlenen Akreditasyon Eğitimleri “ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Eğitimi “ ile devam etti.​​

Akredite Oda/Borsaların Genel Sekreter ve Akreditasyon Sorumlularına yönelik düzenlenen eğitimde ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Standardı, Akreditasyon Standardı beklentileriyle eşleştirilerek örnek uygulamalarla anlatıldı.





Adınız Soyadınız
E-Posta Adresiniz
Kullanıcının E-Posta Adresi
Gönderenin Notu
Mesajınız Gönderilmiştir
İlginiz için teşekkür ederiz
ARAMA