Türkiye-Suudi Arabistan Karayolu Taşımacılığı Toplantısı Riyad’da gerçekleştirildi
13.05.2026 /
Türkiye ile Suudi Arabistan arasında taşımacılık alanındaki işbirliğinin geliştirilmesi ve yeniden başlayan uluslararası karayolu taşımalarının güçlendirilmesi amacıyla, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı öncülüğünde yürütülen resmi temaslar kapsamında istişare toplantısı düzenlendi.
Türk heyeti başkanlığını Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Ulaştırma Hizmetleri Düzenleme Genel Md. Murat Baştor’un üstlendiği toplantıya TOBB Genel Sekreter Yardımcısı Cengiz Delibaş’ın yanı sıra UND ve TOBB T. Ulaştırma ve Lojistik Meclis Başkanı Şerafettin Aras katıldı.
Suudi Arabistan tarafında Hareketlilik ve Lojistik Hizmetleri ile İşbirliği ve Ortaklıklar Bakan Yardımcılarının başkanlığını yürüttüğü toplantıda ulaştırma altyapıları, lojistik kabiliyetler, e-ticaret, sürücü vizelerinin kolaylaştırılması ve iki ülke taşımacılarını buluşturacak platformlar üzerinden işbirliği fırsatları karşılıklı olarak değerlendirildi.